| Forfatter | Indlæg |
|---|---|
| Teddy Weinreich 13.08.09 kl. 14:15 |
"Nyhed" - Ekstraordinært afdelingsmøde.
Hr. Erling Svendsen.Jeg har tidligere skrevet, at jeg ikke ønsker at deltage i polemikken på disse sider, men når du nu tillader dig at skrive(under "Nyheder"), at Borgerportalen har kontaktet afdelingsformand Teddy Weinreich for at få forslagene, vil jeg gerne høre hvornår og hvordan denne kontakt skulle være foregået. Jeg har ikke haft nogen forespørgsel fra Borgerportalen desangående !! Som beboer i Trigeparken har du imidlertid selv modtaget forslagene, så jeg ved ikke hvad der har forhindret dig i at vise dem på disse sider. Samtidig aner jeg ikke hvorfra du ved, at jeg mener "Beboerne kan være helt trygge ved processen" ? Jeg mener til gengæld at beboerne får lov til at tage stilling til forslagene, nøjagtigt som de plejer at gøre ved afstemninger i Trigeparken ..... altså som før der var noget der hed "Borgerportalen" Teddy Weinreich |
| Erling Svendsen 16.08.09 kl. 21:16 |
Hej Teddy Her er et udpluk af den mail jeg sendste dig den 28-7-2009, hvor du fik muligheden for at sende mig de oplysninger, både vedrørende en evt. huslejestigning, sam mulighed for at offentliggører de tilbud som i senere sendte ud. "Beboerne har endvidere krav på at få at vide, om dette betyder en huslejestigning, hvis ja, hvor stor? Hvis beboerne siger nej til NRGi, har de så samtidig en viden om, hvad alternativet er, og hvad det koster? Teddy du får her chancen for at komme med din side af sagen, udnyt det, så balancen bliver opretholdt. Så hvis jeg har glemt nogle vigtige spørgsmål må du gerne sende svarene på disse. Hvornår skal der stemmes? Er det kun Profibers tilbud, der skal stemmes om? " Så det er altså ikke rigtigt, at du ikke har modtaget noget fra Borgerportalen. Du har seom egenskab af afdelingsformand en forpligtigelse at deltage i den "polemik" således at beboerne ved hvor de har dig, så du har forsømt denne pligt. Så et angreb på min person er altså nytteløst. |
| jan larsen 01.02.10 kl. 11:39 |
i skal .... |
| Birger Agergaard, projektleder 01.02.10 kl. 11:37 |
Jeg har slettet det seneste indlæg fra Jan Larsen, da det indeholder en ringeagtsytring uden begrundelser overhovedet. Vi må holde en anstændig debattone, hvis debatten skal tages seriøst. |

Borgerportalen 8380.dk